You think I gossip...?

Haha, måste bara säga en sak jag stör mig på; folk som tror att dom typ vet allt om en person fast dom knappt känner den. Min bästa vän , som vit kan kalla för J, berättade till mig vem hon gillade typ, och sen så försökte MIN syster få reda på vem det var och sen när hon kom på det så började jag typ att le och fnissa lite, för att J också gjorde det. Så min syrra förstod typ att det var han. Och nu håller hon på att anklaga mig hela tiden och säger att jag har sagt till min syster vem det var, typ rakt ut. "Ja, det är han!" fast jag inte ens gjort det.
Och nu säger J till mig "Jag vet att hon kommer säga till min syster (J's syster) att jag gillar honom, hon har redan sagt de till henne, det är därför hon är ledsen (hennes syter är ledsen)" Fast hon knappt känner min syster och vet ingenting om vad hon sagt till J's syster.
Och sen så är det en annan av mina "kompisar" som vi kan kalla för L, som inte vill att jag ska börja i ponnytrav -.-'. Hon har typ tillochmed sagt till mig typ "Måste du också börja?" och sen har J sagt till mig att L har sagt till henne att hon inte vill att jag ska börja i ponnytrav. Och då har jag typ sagt till L och J när dom har hållt på att prata om Ponnytrav att "Jag ska kanske också börja, fast jag vet att du vill att jag inte ska det L." (Snälla vänner va?) Och nu håller J på att anklaga mig för att jag har sagt till L att J har sagt till mig att hon inte vill att jag ska vara med typ... Lite komplicerat eller? Men J är iaf jättesur på mig och typ säger att jag går och säger hennes hemligheter till alla. Fast JAG inte berättat någon av hennes hemligheter till någon.

Jag ska ju berätta vad vi gjort idag också. På morgonen drack jag som vanligt smoothie och åt en macka.
Sen gick jag till skolan med Shossan, på morgonen hade vi Engelska med L8, vi fick veta vem vi ska jobba med och vilket engelsk talande land vi skulle få. Jag får jobba med Shossan och vi fick Sydafrika...
Sen hade vi Art & Science resten av dagen. Jag var i bilden på eftermiddagen. Jag jobbar om hjärnan, högra hjärnhalvan. Vi fick inte börja göra något i bilden idag.
Sen gick jag hem efter skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0