My wish for sunshine

Förlåt mig för att jag inte uppdaterat under hela dagen.

Men jag vaknade vid 11:30 imorse och gjorde mig i ordning, för att sedan åka ut till storheden med mor och far.
Vi åkte till bla. Djurmagasinet och Coop Forum. Sen åkte vi in till stan och kollade lite på stadium, dom hade ganska stor rea där, men jag hittade ingenting.
Sen gick vi till BO's och fikade. Jag åt en semla med vanilj kräm (Ist för mandelmassa) och stelnad chokladsås över.
Sen gick vi till sisters och jag fick köpt ett par mörkblåa höga jeans.
Sen gick vi på ett par andra affärer också, åkte sedan till ICA och handlade och sen åkte vi hem.
Efter det har jag bara tagit det lugnt och myst i soffan och ätit middag.
Det blir väl att lägga sig lite tidigare idag, så att jag orkar stiga upp imorgon och duscha & fixa mig till skolan.
Jag skriver som vanligt imorgon vad som hänt i skolan och sådär såklart :)
Jag bjuder er på bilder på mig från idag också...




Bry er inte om min lilla mor där i bakrunden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0