I'm so sorry

Hej, jag är ledsen för att jag inte har uppdaterat på 1 eller 2 dagar. Men jag har varit på hockeyn och med kompisar så jag har inte riktigt hunnit.
Men nu ska jag skriva lite vad jag har gjort i alla fall, de senaste dagarna.

Måndag: Jag åkte till skolan på morgonen, steg upp lite tidigare och duschade, gjorde mig i ordning.
På skolan jobbade vi med matte, vi fick en ny matte bok. Sen hade vi bild och fortsatte jobba med huvudena till våra dockor. Sen hade vi lunch och trä- och metall slöjd. Vi åt blodpudding till lunch ;< och på slöjden så fortsatte vi såklart med marrionettdockorna :) Jag hann inte göra så värst mycket, eftersom att Degen (läraren) "tvingade" mig att fundera och komma på hur alla delar ska kunna röra på sig och inte bara sitta fast i varandra.
Och när jag väl kommit på det så var lektionen nästan slut.
Efter skolan var jag med Frida i min klass, vi var först ute med henne hund Dexter och sen var vi hemma hos mig.
Vi tittade på film ett tag först och sen spelade vi ett spel, komemr inte ihåg vad det heter, men det kommer ett par bilder sen. Sen efter att hon gått hem så jag jag med Isabella och Johanna, hennes kompis, ner till Coop Arena och tittade på hockey matchen mellan Luleå HF och Frölunda Indians. Isabella jobbade ju, men jag och Johanna titta och vi satt bredvid min kusin William, moster och hennes sambo Richard typ :)
Egentligen skulle Johanna och Isabellas kompis Cappe komma och kolla med Johanna, men han kunde inte så det fanns en plats bredvid Johanna som Isabella satt på i sista perioden.
Dom vann med 2-1 och ligger nu två i tabellen, dom spelade ändå ganska bra i första och andra perioden tyckte jag.

Tisdag (Idag): Jag gick till skolan med Frida, som igår. Vi jobbade med SO och NO, om stormaktstiden på SOn och kroppen på NOn hela dagen. Efter skolan hade jag Musikal Klubb och vi bratade lite om scenerna.
Efter sklubben var jag kvar på skolan ett tag med Isabella, och hennes kompisar Signe och Saga.
Sen åkte vi hem och Isabella hade med sig Saga, vi spelade Anden i Glaset ett tag.
Sen har det inte hänt nå mer. Och mer hinner jag dessutom inte skriva. Men jag har ingen klubb eller någonting imorgon, så jag tror att jag hinner hem och bloggar.

Good Night sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0