Det blev ett tidsinställt iaf :'D


Bjuder er på en rätt så gammal bild på mig också :*

Nu ligger jag säkert och tittar på film eller tv eller nå, skulle inte våga ta fram datorn och göra ett inlägg, för då tar pappa säkert min dator... som förra gången då jag hann vara uppe till 4 innan han vaknade för att gå åka till jobber och hittade mig där.

Men jag skriver ju ett inlägg imorgon, jag måste väl göra det, som vanligt -.-'
Nej, jag skoja bara. Det är roligt att skriva lite om vad man har gjort och allting och det är ännu roligare att få se igår eller för två dagar sedan att min blogg har blivit visad drygt 60 gånger :O

Jag vet att jag inte skriver så ofta, eller så intressant men det är kul att ni fortsätter titta in ibland :)
Påminner er också att fråga på blogresponse, har bara haft det ett par dagar och det ska bli spännande att se vilka frågor man kan få, som ni kanske inte kan eller vill/vågar fråga IRL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0