Bloggresponse

Nu har jag fixat så att min frågelåda till bloggresponse är uppe på bloggen.
Så... FRÅGA mig något! :D Jag besvarar alla frågor så fort jag kan :*

Men i fredags efter skolan så gick jag på stan med Josefin, Agnes och Louise.
Vi gick på hemmakväll och hyrde film. Det blev: Kick Ass girls 2, De glömda själarnas ö, Den andra systern Boleyn, Systrar i jeans (Första sommaren) och Fool's Gold. Dom köpte typ över 2 kilo godis eller nå, för 178:- :O.
Sen gick vi fråns stan till Josefin och hämtade Petrov (Hennes hund) och gick upp till mig. Jag packade medan dom gick till ICA och köpte ingredienser till Tacotårta. När jag var klar med packingen så gick jag också ner till ICA och vi köpa dricka och jag Pringles och Chees Twisters typ. Sen gick vi hem till Josefin igen och gjorde tacotårtan.
Vi hade inge ost i våran, egentligen ska det vara philadelfia ost (stavning) och vanlig ost.
Vi blandade stekt köttfärs med cream fresh, taco sås och vatten och smetade ut det på taco blad och gjorde en "tårta" av det. Sen typ tittade vi på Vampire Diaries, tittade på film, spelade tv-spel och pratade.
Jag, Louise och Agnes sov där :)
Vi somnade vi 3-3:30 någon gång tror jag och vaknade typ halv 10.
På morgonen tittade vi också på film, spelade tv spel och pratade. Alla åkte hem typ 16:00.

Men nu får ni fråga mig något! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0