Nationella proven ;)

Idag från typ 9.00 till typ 10.30 hade vi nationella prov, eller till typ 09.20 så pratade vi om provet och sånt där...
Då var det del D, man fick välja mellan två bilder, sen skulle man skriva en berättelse till den bilden.
Jag tror att det gick ganska bra för mig, den blev ganska tråkig, men den blev nästan 5 sidor typ...
Sen hade vi rast till 11.00, då var typ alla i cafét. Jag tog en choklad ruta sak, en choklad boll och en fizzy bubbles.
Sen så typ hade vi prov igen, från typ 11.00 till 12.20, då gjorde vi del E. Man skulle skriva typ som en insändare till en tidning. Jag skrev om att man borde få busskort från skolan, eftersom att man inte kan betala med pengar på bussen längre. Och sen kanske man bor typ på hertsön och kanske inte får skjuts hem. Sen säger ju våran skola att det inte ska kosta nå, men om man ska köpa busskort för att ta sig hem och från skolan så kanske det kostar typ över 100:-/månaden (jag vet it...). Så ja...
Sen åt vi lunch, eller det var fisk, så jag gick upp till cafét och köpte en toast ist.
Sen när jag gick till klassrummet så skulle Tove också gå ner och köpa, så jag följde med henne.
Sen tog det typ 10 minuter för oss att vänta där efter att hon betalt, innan dom gjorde hennes macka och började värma den. Så då blev det 5 minuter till som vi fick vänta. Sen när hon väl fick den så var klockan prick 13.00, då lektionen började. Så vi typ sprang upp till klassrummet. Då hade vi klassens ½ timme, vi tittade på någon typ julfilm eller nå. Den handlade om nå tomtenissar...
Sen efter skolan så var jag med Tove, Jennie och Ewa i klassrummet. Vi typ höll mest på med mobilerna, filmade varandra lite och så... Vi typ filmade när Tove försökte lära Ewa att göra en baklänges kullerbytta, men dom failade så in i dfdnfnojodn. Men sen så åkte typ Jennie hem med bussen så då satt jag, Tove och Ewa vid datorn och lite så...

Glöm förresten inte att fråga mig VAD SOM HELST i blogresponse, svarar på allt, nästan....
<-<--------------------------------------------------------------<-<

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hejsan Felicia det är Dumle (Andrea) fin blogg du har och gillar verkligen din header om du vill kolla in min så finns den här :)

2012-02-10 @ 19:40:04
URL: http://Osteen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0