Jag saknar dej

Har varit sjuk de senaste två dagarna, fått en förkyldning så har inte varit på skolan då...
Jag var inte på matchen på tisdagen, men dom vann iaf mot HV71. Kom inte ihåg om det var 1-0 eller nått sånt där men aja. Sen på onsdagen så var det ju meningen att jag skulle gå till skolan. Men mådde skit, hade svin ont i halsen så det var som att jag svalde typ nålar eller nå när jag svalde och andades gnm munnen, jag kunde inte andas genom näsan heller och jag hade lock i öronen som inte ville bort. Så då var jag hemma, sov lite och tittade på Water for Elephants, myste med hundarna lite och spelade sims.
Så gjorde jag läxan på kvällen (hade helt glömt vart jag lagt den och kom på det först idag).
På torsdagen så ville jag verkligen gå till skolan, men hade knappt sovit natten innan, kunde som sagt var inte andas nästan och det var så jävla varmt.
Så var hemma idag också, idag har jag varit lite piggare. Spelat lite sims (tråk) och tittade på tv, sovit och sånt där.
Men jag vill faktiskt verkligen gå till skolan imorgon och jag ska säkert göra det :)
Sitter nu och chattar med Tove på fb och tittar på hockey med pappa, det är Luleå-Växjö och det står 0-0.
Imorgon är det futsal på idrotten, det är våran klass mot en massa andra skolor. Men jag får/kan ju inte vara med, eftersom att jag är förkyld, det skulle varit roligt... Så det blir teori för mig imorgon på idrotten ist.
Så det är väl en ganska lugn dag på skolan imorgon, som tur är. Det är typ nå nyhets quiz grejs (kommer inte ihåg vad det heter,) loggbok, idrott+ombyte, lunch och klassen ½ timme = lek typ.
Men jag tror inte jag ska göra något speciellt efter skolan, har ju ingen klubb men jag vet inte om jag är med Frida eller nå. Beror på om hon vill, ska fråga iaf. Men jag hoppas att jag hinner och kommer ihåg att skriva...


Saknar er mina fina (inte alla på bilden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0