Engelska

Har nyss haft engelska. Först var det typ förhör på glosorna, hade typ alla rätt förutom två som jag stavat fel eller nå... Men fick läxan igår på eftermiddagen typ, så jag hann juh it träna så mkt.
Sen jobbade vi med våra engelsk talande länder i våra 2 och 2 grupper.
Det gick ganska bra, fast jag jobbar ju med Jossan och vi är lite ovänner, så vi jobbade ensam fast om samma sak.
Men jag hoppas det blir bättre så att man typ får ihop det.
För vi ska lägga ihop all fakta och göra en broschyr och jag hoppas vi ens kmr överrens om vilken "broschyr stil" vi ska ha, men det kommer säkert ordna sig. (Hoppas jag). Men det var typ palt till lunch, två tjejer i min klass hade mat ätar tävling om vem som kunde äta flest. Dom åt fyra var och höll typ på att spy :)
Sen var jag med dom och deras andra kompisar på rasten, för jag hade ingen aning om vars FRida var. Vi gjorde inte så mycket, var på Montessäris sida ett tag och sen skulle vi in.
Dom typ puttade varandra i snön hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Foto, design & vardag - 17 år och mamma ♥

Tyvärr gör jag inte gratis men kommer ha en designutlottning så kolla in den istället :)

2012-02-08 @ 22:19:19
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0