U can't stop me from beeing how I am, u can only stop yourself from beeing somebody you'r not.

Hej allihopa. Jag fick låna en dator från min moster i alla fall, så jag passar på att blogga.

Idag har jag varit på skolan (som vanligt), vi hade idrott idag men har ju ingen kondis såhär tidigt på året då fotbollen knappt har börjat och dessutom är jag fortfarande förkyld. Vi gjorde mest fys men också basket. Vi splade fia med knuff med basket. Då var vi fyra lag, jag var i grön. Typ tre i varje. Sen ska man försöka pricka i korgen och varje gång man prickar så får man flytta sin rispåse ett steg (lättare att fatta om man spelat fia med knuff). Mitt lagg vann ^^
Sen efter vi duschat och sånt så gick vi till skolan och åt lunch. Sen medan alla hade klassens ½ timme så var jag med mamma och pappa och pratade med rektorn och skolsköterskan. Det gick väl ganska bra ändå tyckte jag, det var inte allt för pinsamt ^^

Sen nästan direkt efter så åkte ju jag med bussen till överkalix.
Jag kom fram ungefär klockan halv fem och här har jag bara lekt med mina kusiner hela tiden.

Om jag inte bloggar imorgon så gör jag säkert ett v-inlägg på söndag, hej då ;)

Kommentarer
Postat av: Hogge

Får man ju hoppas du får det bra

2012-04-21 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0