G O T T N Y T T Å R ! : D

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR. Jag önskar alla ett gott nytt år :)
Idag fram till nu så har jag inte gjort så mycket. Just nu håller jag mest på att välja kläder. Hittar ingenting som jag kan ha på mig :/ När jag valt något jag ska ha så säger mamma och pappa "Ska du gå sådär? Ska du inte ha någonting på armarna eller benen?" -.- Så lätt fryser jag inte. Om vi ska gå ut så blir det ju inte så länge det iaf.
Och när jag tagit på mig svarta mönstrade nylon tights och en röd runika grejs utan ärmar, så skulle jag dra upp tightsen lite och då gjorde min nagel hål i dom. Dom var helt nya och bara att kasta -.-'
Men nu ska jag gå och hitta något fint att ta på mig och sen övertala min syster att locka mitt hår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0