Idag

Hejhej! Förlåt för dåligt uppdatering, men jag har inte gjort så mycket dom senaste dagarna så jag har inte direkt något att skriva. Men nu är det bestämt att Anita (en kompis) ska komma på fredag och såva över till söndag.
Jag kanske kan ta lite bilder och lägga upp. Men i fredags så åkte jag och pappa och köpte godis och åkte till drive-in på MAX. Först köpte vi godis och hyrde film på Hemma kväll, det blev "Just go with it" tror jag den heter, "Åsa-Nisse" och pappa hyrde någon film som heter typ "I'm number four" tror jag. Så det blev myskväll medan mamma och Isabella jobbade. 
Bjuder på den här bilden idag, Mollys valp som dom döpt till Tuva-Lisa.

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Vilken fin bild på en fin hund =)

2011-08-20 @ 08:47:58
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0