Hejhej

Jag har inte skrivit nästan något den senaste veckan, men jag måste börja göra mig i ordning när skolan öbrjar om två dagar nu och jag har inte haft någon blogg lust heller. Men nu hoppas jag också att jag hinner skriva mer imorgon och sen efter skolan. Men helgen har varit jätterolig när Anita har varit här.
Jag har gjort Anita en blogg som jag har hjälpt till att designa efter vad hon vill ha. Den blev ganska fin tycker jag, blått fick det bli (vilket är min favoritfärg). Hon ska få en egen hund snart vad hon har berättat till mig, så hon ska skriva om den för det mesta då och även om sig själv, men innan det så skriver hon bara om sig själv och om hennes vardag vad jag har förstått. Börja gärna läsa den och följa hennes och även min om ni inte redag gör det på blogglovin! Här har ni hennes blogg: *Anitas blogg (klicka på denna länk som är innom * *) LÄS!*

Jag ska skriva ett nytt inlägg om vad vi har gjort dom här dagarna, så det kommer mer snart. Fast nu sa mamma nyss att vi måste stänga av, eftersom att Anita åker imorgon så vi måste sova snart -.-'
Men jag lovar att jag ska skriva ett inlägg om vad vi gjort och av vad jag har köpt imorgon.

Hej då, Sess imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0