Happy Birthday

Hejj, jag har ingen blogglust längre. Jag skriver typ aldrig eller nå, men jag är aldrig inne på datorn mer, utan bara på ipaden och då är jag mest inne på facebook och draw something.
I måndags fyllde jag faktiskt 13 år också ;P Jag fick en mascara, conealer, nagel diamant grejs, pengar, present kort och lite andra saker.
Nu sitter jag och ska jobba med art&science, sen ikväll blir det att jobba på hockeyn Luleå-AIK.
På fredag ska jag ha mitt "kalas" vi ska gå på stan efter skolan, hyra film, sen åker vi med bussen hem till mig, där ska vi väl titta på film/filmerna, sen vet jag inte vad vi ska göra mer. Vi ska typ beställa pizza. Det är Jennie, Tove, Brianna, Ewa och Frida som jag har bjudit, men vet ju inte om alla kan komma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0