I never get tired of watching you

Haha, trodde aldrig att det skulle funka med tidsinställt :O Typ första gången jag gjorde ett så....
Men idag har jag iaf varit i skolan, som vanligt. På morgonen så var jag på elevråd, vi fick varm choklad och en macka :) Sen när jag kom tillbaka till klassrummet så var det matte och jag satt ute med Agnes i korridoren. Hon tyckte att dom pratade för högt både i klassrummet och vid borden i korridoren, så vi satt i soffan. Då blev typ Shossan sur och sa att Agnes dissade hennes och Louise typ, så hon har typ varit sur på mig (Hon har varit sur på mig sen tidigare) och Agnes hela dagen.
Efter matten hade vi rast och sen språkval, vi hade läxförör och jag hade typ alla rätt förutom 2, men jag typ blandade ihop allt. Sen åt vi lunch, det var pannkakor med sylt, faktiskt ganska gott. På lunchrasten var jag med Agnes och Maja uppe på snökullen och typ satt på toppen x'3 När Shossan kom ut sp kom hon fram till oss och frågade Agnes varför hon dissade henne (Shossan) och Louise, för att hon inte satt med dom på maten eller var med dom på rasten. Efter rasten hade vi musik, vi lyssnade på två låtar och skulle skriva ner vad vi trodde att det var för musikstil, vilka instrument som spelade, typ hur den var uppbyggd osv. det gick ganska bra för mig tycker jag xP Sen hade vi klassråd, det gick väl som vanligt. Efter det hade vi HKK, vi gjorde blåbärssoppa och scones. Jag jobbade med Lpuise och det var väldigt roligt :) Det blev ganska bra och gott också x'3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0