Grimm o.O


Skolan har varit som vanligt, vi jobbade med matte, rast, lunch, musik, halva klassen hade HKK men jag har det typ först nästa vecka xP och vi gjorde typ nå svenska grejjs.
Efter skolan så kollade jag, Agnes, Shossan och Louise som vanligt på Vampire Diaries i korridoren, det är gamla avsnitt dom visar. Idag visade dom det sista avsnittet i andra sesongen eller vad det nu är... Sen gick typ alla hem och Johanna kom till vårat klassrum och det var typ bara vi kvar, förutom Louise som också gick hem.
Jag, Josefin, Johanna och Agnes var kvar på skolan ganska länge... Men kring 17:00-17:30 så gick Agnes hem :(
Så jag, Johanna och Josefin gjorde ett viedoinlägg till hennes blogg "Johannaaxberg.blogg.se", tog bilder och lyssnade på musik. Vi gick hem 17:30 och jag typ kollade på tv :)
Sen vid sju någon gång så gick jag och Shossan ut med mina hundar och var sen hemma hos mig, vi tittade först på Grimm, det var ett jättebra avsnitt idag <3 och sen började vi kolla på Fast and Furious. Men då kom pappa och skulle kolla på hockey och Shossan gick hem och nu är klockan typ kvart över nio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0