Candy World - Fiskdamm

Isabella var inte och jobbade på hockeyn idag, så kunde inte blogga från hennes mobil ;)

Men efter att jag vaknat så åt jag lunch (vaknade ganska sent) och sen så tonade jag håret (bilder i tidigare inlägg), det blev koppar, rödbrunt den här gången :) Sen gjorde jag mig i ordning och gick ner till coop arena.
Från klockan 13:30 stod jag med en kille som hette typ Oskar, han var ungefär i min ålder, kanske en 98:a,97:a eller nått sånt i en fiskdamm i arenans sportsbar. Först typ stoppade vi ner sudd, klistermärken och en spelares autograf. Sen stoppade vi ner typ ritböcker, kritor och typ visselpipor eller någoting, det var olika och tjejernas och killarnas påsar. Så då stod vi där fram till klockan 16:00, då började matchen och jag tittade ofc..
Fast i pauserna hjälpte jag pappa i kiosken. Dom vann med 3-0, Johan Gustavsson var ju helt klart den bäste spelaren! :) Sen åkte vi hem efter matchenvi 18:00 tiden. Efter det har de tinte hänt så mycket, tittat på tv och bloggat osv.




Ett par bilder bjuder jag på :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in min novell blogg:)

2012-01-22 @ 14:46:09
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0