Brianna!<3 & Kaos! :[

Är nu hemma hos Brianna och och gör en ny blogg heather.
Idag art det kaos i klassen.
En i min klass som också har "mobbat" mig har typ gjort så att halva klassrummet är glittrigt.
Då blev en kille i min klass sur för att hela hans bänk och stol var full i glitter.
Så då tog han glittret och typ kastade det i ansiktet på henne men jag vet inte riktigt, var inte där då.
Men då började några i min klass och skratta och hon började tp gråta, jag vet inte riktigt, och hon gick hem.
Våran lärare pratade med dom som skrattat och så.
Vi fick göra typ vad vi ville i klassrummet för våran lärare såg inte vad vi gjorde, men det var bara killarna som inte jobbade tror jag.
När skolan var slut så ringde en tjej till Bris tp.
Nu är jag hos Brianna och sitter vid datorn, sen ska vi till hennes dans och sen ska jag hem :D

Måste gå nu af, men skriver kanske mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0