Söndag

Hejhej, nu har jag äntligen gjort klart inläggen om vad jag gjort på fredagen och lördagen. Så nu är det bara söndag kvar. Vill bara säga att jag har haft så otroligt roligt med Anita den här helgen och jag hoppas att hon kommer igen och sover över en helg eller så.
Nu till vad jag har gjort idag. Jag och Anita vaknade vid 10-11 idag ungefär, vi klädde på oss och åt lunch direkt nästan. Vi satt lite vid datorn och var ute en stund innan mamma skjutsade oss till buss hållplatsen och Anita åkte hem igen. Jag åkte hem med bussen igen och sitter nu vid datorn. Har bara tagit en paus för att följa pappa ner till tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Vad roligt att du är med och tävlar på min blogg!

Lycka till och ha en trevlig måndag :)

2011-08-22 @ 07:21:35
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0