Tänkte skriva det här för länge sen, men har inte kommit ihåg...

Ska bara skriva upp några som har gillat min status på facebook.

Cornelia Sjölund Svensson: Känner inte, verkar snäll.

Håkan Nedlund: Världens bästa pappa <3

Jennie Looi: Snällis, sötast, rolig <3

Maja Nilsson Dahlgren: Saknad, snäll, söt.

Rebecca Strömberg: Känner inte, säkert snäll.

Jonathan Lunneberg: Känner inte, går i min systers klass.

Isabella Nedlund: Snällaste syster, rolig.

Josefin Axberg: Var min bästa vän, men nu känns det som att jag inte känner henne längre.

Klara Källsenius: Haha, vetit.

Brianna Bergström: Snällis, sötast, rolig <3

Keyla Sakari Johansson: Inte träffat på länge, söt.

Frida Brännström: Söt, verkar snäll.

Anita Höynälä: Love u best friend!

Agnes Schönbeck: Brukade vara en av mina bästa vänner, söt.

Amanda Svanberg: Söt, bra på fotboll.

Luisa Castano: Verkar snäll, bra på fotboll.

Emma Forsberg Ek: Söt, verkar snäll och rolig.

Ellinor Lernstål: Söt, bra på basket, snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0