Test o.O

Visste du:
att min senaste kyss - På dagis, men det var typ ingen riktig kyss
att jag lyssnar mest på - Olika
att jag pratar - Ibland jätte mycket och ibland är jag typ helt tyst.
att jag inte gillar - dom som tror att dom vet allt om person, fast dom knappt känner den och mycket mer.
att min första riktiga kyss - Inte haft en riktig kyss
att jag avskyr när folk snackar - skit x'3
att kärlek är - aldrig som man vill
att jag gillar att - Vara med kompisar och att spela fotboll
att jag alltid kommer att - Vara mej själv
att min mobiltelefon är - en xperia x8
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött :?
att innan jag går och lägger mig - Spelar jag dodge ball
att idag har jag - Varit i skolan
att jag just nu tänker på - Vad jag ska skriva på den här frågan
att just nu längtar jag tills - Jag får min Iphone 5 när den kommer ut.
att i kväll ska jag - sova :)
att i morgon kommer jag - Gå till skolan
att jag hoppas - att jag får tur i kärlek :O Nee, skoja. Vet it...
Har du:
Någon som förstår dig? Jadå, tror det iaf
Någon som du saknar? Jaa! Bla. Anita, saknar dig 7kt mycket! Men många fler.
Någon som du hatar? Inte hatar direkt, bara ogillar
Vem kramade dig senast? Agnes tror jag
Vem pussade dig senast? - Antingen så är det Isabella eller Agnes, kommer it ihåg
Vem ringde dig senast? - Isabella
Vem ringde du senast? Kmr it ihåg
Vem var hemma hos dig senast? Josefin, I think
Vem var du hemma hos senast? Josefin tror jag
Har du några kärleksproblem? Nej, inte direkt
Har du pratat med någon idag? Klart jag har.
Har du gråtit idag? Ja, när jag och Agnes garvade
Har du skrattat idag? Haha, ja klart. Det gör jag typ alltid när jag är med Aagnäs :)
Jag:
Är singel? Ja
Svär ofta? Inte så ofta
Sjunger i duschen? Ibland kanske?
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Ja, efter att jag köpt en snyggare
Skrattar åt dina egna skämt? Haha, om andra skrattar så, ja.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Nej, man ser så fake ut.
Har du:
Piercingar? Om öronen räknas?
Syskon? Jodå, en syster.
Jobb? Skola
För många vänner? Det går inte att ha för många vänner, haha.
Rymt hemifrån? Haha, tror det.
Färgat håret? Nej, bara tonat.
Bra självförtroende? Ne..
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja, familj och vänner.
Varit kär? Jo, det har jag väl
Gjort något olagligt? Ja, men bara typ cyklat utan hjälm.
Somnat i skolan? Nej, men nästan
Brutit ett ben? Nejj
Tappat bort mig i min hemstad? Jo, Haha
Sett en fallande stjärna och önskat? Jodaaa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Joodu
Smugit ut utan lov? Njaaj
En hemlighet som ingen annan vet? Jaoo
Sovit en hel dag? Nej, bara nästan
Somnat gråtande? Jo, säkert.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nehh
Blivit generad inför folk? Säkert
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Japps
Ätit musslor? Nja, verkar så äckligt :O
Varit på en festival? Jappp
Haft ett förhållande i under en månad? Jaoo
Blivit kallad player? Nah
Färgat ditt hår svart? Nah, men kanske ska.
Vad:
Längtar du till mest just nu? Till när jag ska få min Iphone 5 när den kommer ut
Ska du göra i helgen? Vet it, kanske vara med kompisar
Gjorde du igår? Skola
Ska du göra i sommar? Massor
Åt du senast? Typ nästan som smält glass. Man mixar tjock kesella, frysta hallon och florsocker.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Blivit rädd kanske?
Vem/vilka:
Slog du senast? Min syster
Fick du sms från senast? Någon, vet it
Pratade du med? Mamma och Pappa, tjajade på dom om att jag ska få börja trava.
Skulle du kunna göra allt för? Mina vänner
Kan du lita på mest? Min syster
Vet mest om dig? Mina vänner eller min syster
Sov du tillsammans med senast? Agnes, Josefin och Louise
Allmänt:
Har du pussat en groda? Säkert
Kan du hjula? Jo men är inte så bra på de
Biter du på naglarna? Inte längre
Är du EMO? Dedu
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en MacBook Air Gold och Ipad
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Kanske, om jag fick något för det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0