Teest! o.O

Visste du:
att min senaste kyss - Inte en riktig kyss men, på dagis
att jag lyssnar mest på - Olika
att jag pratar - Inte, om jag inte måste
att jag inte gillar - mycket :O
att min första riktiga kyss - Har inte kysst någon "På riktigt"
att jag avskyr när folk snackar - skit...
att kärlek är - Oftast bra
att jag gillar att - Vara med kompisar och att spela fotboll
att jag alltid kommer att - Vara mej själv
att min mobiltelefon är - En Xperia x8
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött
att innan jag går och lägger mig - borstar ja tänderna :O
att idag har jag - vaknat 13:30
att jag just nu tänker på - ingenting
att i kväll ska jag - Vet it
att i morgon kommer jag - Be with my friends, i think
att jag hoppas - Att jag får min iphone snart :P
Har du:
Någon som förstår dig? Jadå
Någon som du saknar? Många!
Någon som du hatar? Hatar är ett starkt ord
Vem kramade dig senast? Måste vara Josefin eller Isabella
Vem pussade dig senast? - Agnes tror jag
Vem ringde dig senast? - Någon från mammas jobb som hde fel nummer typ 8D
Vem ringde du senast? Mamma eller Pappa tror jag
Vem var hemma hos dig senast? Josefin
Vem var du hemma hos senast? Josefin
Har du några kärleksproblem? Nej
Har du pratat med någon idag? Ja, klart
Har du gråtit idag? Naj
Har du skrattat idag? Nej, inte hunnit.
Jag:
Är singel? Ja
Svär ofta? Ne
Sjunger i duschen? Ibland kanske...
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Kanske :P
Skrattar åt dina egna skämt? Ibland, om andra skrattar också så börjar jag skratta automatiskt typ.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Kanske... xD
Har du:
Piercingar? Om öronen gills så, ja
Syskon? Jo
Jobb? Na, eller brukar jobba på luleå hockey's matcher ibland.
För många vänner? Det går inte att ha för många vänner.
Rymt hemifrån? Typ int
Färgat håret? Tonat, om det gills? o,o
Bra självförtroende? Naj
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja, till mina vänner och familj
Varit kär? Jao
Gjort något olagligt? Nejje
Somnat i skolan? Naa
Brutit ett ben? Nepp
Tappat bort mig i min hemstad? Jo, Haha
Sett en fallande stjärna och önskat? Joda
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Kanske o.O
Smugit ut utan lov? Najj
En hemlighet som ingen annan vet? Jao
Sovit en hel dag? Typ it
Somnat gråtande? Jao
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nao
Blivit generad inför folk? Jaa
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Haha, jo
Ätit musslor? Nejjj
Varit på en festival? Jaa
Haft ett förhållande i under en månad? Jo
Blivit kallad player? Naj
Färgat ditt hår svart? Nee
Vad:
Längtar du till mest just nu? Till typ om ett år, då jag typ ska få en iphone kanske xD
Ska du göra i helgen? Den helgen som kommer eller?
Gjorde du igår? Det var ju nyårsafton så vi åt fyrrättersmiddag (två förrätter) och sen tittade vi lite på tv och sen gick vi ut och tittade på raketerna.
Ska du göra i sommar? Massor
Åt du senast? Soppa
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Blivit rädd?
Vem/vilka:
Slog du senast? Min syster
Fick du sms från senast? Typ Från min moster och mina kusiner...
Pratade du med senast? Isabella
Skulle du kunna göra allt för? Mina vänner
Kan du lita på mest? Mina vänner och familj
Vet mest om dig? Min familj
Sov du tillsammans med senast? Min syster tror jag?
Allmänt:
Har du pussat en groda? Säkert
Kan du hjula? Har kunnat,v et inte om jag kan det nu?
Biter du på naglarna? Nej
Är du EMO? Nejj
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Vet it, köpa ny mobil, dator, kamera och sånt kanske?
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0