Ponnytrav

Det var någon som frågade på blogresponse om jag kunde skriva mer.
Jag har inte haft så mycket blogglust tidigare så det är därför jag inte har skrivit så mycket och jag gör inte heller så mycket på dagarna. Det är ju inte direkt roligt att läsa en blogg där det står "Jag kom hem från skolan, var med Josefin, sen kom jag hem, jag åt spagetti och köttfärssås till middag och sen gick jag och la mig."
Det blir ju bara tråkigt. Men jag får hoppas att jag bloggar lite mer nu :) Jag ska försöka iaf.

Har nyss kommit hem från Boden där jag varit på travet med Josefin.
Vi har en ny vikarie som vi fick träffa idag, hon heter Maria typ.
Sen på bilden så har vi börjar skissa på huvud till marionettdockor som vi ska göra dels i bilden men också i slöjden.
Så på första slöjd lektionen för det här året som var idag så skissade vi kroppen....
Jag går i träslöjd och alla vi skulle göra marionettdockor, och alla i textil ska göra kasperdockor.
Efter skolan följde jag med Josefin hem och sen åkte vi till hennes mormor och åt middag.
Sen hade vi lite bråttom för att vi skulle hinna in till travet i tid, så vi åkte typ 30 minuter innan vi skulle vara där eller nå. Så vi fick typ sitta och vänta i en halv timme -.-
Men när det började så hade hon typ någon slags teori eller nå, hon berättade lite om säkerhets grejs och vi fick titta på hästarna. Dom hade typ tre Russ och tre Shettisar. Dom har typ Norrbottens snabbaste trav shettis där.
Han var urghöllig. Så vi fick typ borsta han och ett russ.
Sen åkte vi hem till Shossan's mormor igen och väntade där tills Per skulle komma. Då åkte vi hem till luleå igen.


Bjuder er på en liten marionettdocka bild också :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0