If you don't want to be my friend, just say it then.

Idag var jag på skolan, som vanligt. På morgonen så skrev vi om vad vi gjort i veckan och sånt där.
Sen efter rasten bytta vi platser, jag sitter nu med Filip O, Tove, Filip B och typ William W. Tror jag :)
Sen fick vi veta vart vi ska sitta i maten, jag sitter mittemellan Agnes och Josefin x'(
På första rasten så gick jag ut typ ett litet tag efter Agnes som jag brukat vara med den här veckan, och när jag kom ut så stod hon med Josefin och Louise. Så jag var själv hela rasten :/
Efter att vi flyttat våra bänkar så åkte jag hem, jag har ont i huvudet och mår illa. Dessutom så orkar jag inte vara själv hela tiden. Agnes är bästa vän med Josefin och Louise nu igen, fast Josefin har hållt på att säga att Agnes dissar dom och sånna saker.
Vi får väl se om jag orkar eller står ut med att gå till skolan på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0