Your smile is the reason why I keep waking up

Hejhej, det blev att följa med my parents till storheden igår. Vi var bla. på Expert och El giganten (stavning?). Blev inte att köpa något den här gången... Eftersom att pappa är skyldig mig 540:- sen han och mamma var ute så är jag pank ;P Sen när vi kom hem åt vi och jag gjorde blåbärsyogurt glass med choklad cookies.
(Idet är blåbär och turkisk yogurt, inte blåbärsyoguty). Sen städa jag typ hela köket.
När pappa kom hem från ett möte han varit på så tittade vi på melodifestivalen. JAg tycker det var mycket bättre artister den här gången. (Ulrik Munther var ju med ockås!) och det var ganska bra artister som gick vidare (bla. Ulrik Munther!) Sen började vi se "The Tourist". Men sen lite innan midnatt så gick jag och dejtade kudden i några timmat. Så jag såg resten på morgonen ist. Sen har jag väl tittat på film resten av dagen och bara chillat lite ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har börjat skirva min allra första novell och jag är nybörjade på sånt här och det skulle vara jätte kul om du skulle vilja kommentara vad du tycker och det skulle vara ännu roligare om du ville följa den :D du hittar den på : http://marcuswoxter.blogg.se/2012/february/novell-blod-i-snon-del-1.html#comment



Kram :D <3

2012-02-14 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0