Sick and Sad

Det blev inte att gå till skolan idag heller, har jävligt ont i halsen, kan inte andas genom näsan och lock för öronen. Hatar att vara förkyld, speciellt på skoldagarna. För då får jag inte träffa mina fina och jag missar så mycket, och det måste jag göra typ hemma. Och jag är inte en sån som älskar att göra läxor.
Men jag säger lycka till! Till min klass som ska spela futsal, får hoppas att det går bra för dom.
Nu ska jag väl typ sova lite, så att den dumma förskylningen kan försvinna kanske... Sen kommer jag väl att titta på tv och datorn lite. Men Luleå vann iaf med 1-0 mot Växjö igår, det var typ Rautios andra gång på hela säsongen som han höll 0:an. Nu ligger Luleå på 3:e plats i tabellen, efter 2:an Brynäs och 1:an Skellefteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0