iPad 2 In My Heart

Var på skolan - som vanligt - hade slöjd, bild och sånt där. Efter skolan så blev det en massa tjafs, pallade knappt vara kvar. En kille i min klass började att lipa. Men jag skulle få skjuts hem av mamma, så jag var tvungen att stanna kvar till klockan halv fem. Alla hade gått förutom Maja och Emma, men jag satt vid datorn och lyssnade på musik. Klockan halv fem åkte jag hem, vi åt jätte god middag - pasta och skinka i curry sås. - Efter middagen åkte jag och pappa till media markt. Vi köpte en iPad (:D) - som jag skriver från just nu -, startkitt till den och en datorväska till pappas dator. Fast paddan är till pappas jobb, så vi får inte ladda ner några spel på den just nu. Direkt vi kom hem så började vi installera den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0