Get out of my life

Det är typ någon om är inne på min blogg hela tiden -.-' Det är nå fel på MIN dator så kan typ bara blogga från mammas dator, skolans dator eller stora datorn i min föräldrars rum... 

Idag har jag iaf haft matte på muntliga delen i nationella prov, jag pratade om fotboll. Jag "redovisade" för Jennie och Ewa + läraren. Det gick nog ganska bra, verkade få många 3:or men minst en 2:a också vad jag såg. (3:or är typ högsta poäng). Och då fanns det typ olika saker som man skulle göra i sin redovisning, så gav hon poäng efter hur bra man gjorde det. Sen hade vi lite matte, var i cafét på rasten, spanska, lunch, var lite överallt i skolan på rasten, läxförhör/prov som jag fick alla rätt på, klassråd och sen HKK. I början på HKK:n så pratade vi lite om kost och sånt, svensk husmanskost efter det så gjorde vi falukorv med ost och äpple på & mos + rivna morötter. Det blev ganska gott ändå, fast mosen blev lite konstig och lite kall. Annars blev det väl bra ;)
Imorgon blir det att gå upp tidigt och gå till idrotten 07:45 :o Vi ska träna futsal. Sen klockan 9 så ska vi spela kvalmatch mot norrskenets friskola. Får väl hoppas det går bra då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0