Förlåt för dåligt uppdatering

Alltså förlåt för att jag inte har uppdaterat på jättelänge, men jag har nästan slutat sitta vid datorn :/
Men skolan har ju börjat och jag måste ju ha tid med kompisarna och familjen och sånt också.
Ska berätta lite av vad som hänt iaf:
1. Jag har fått tandställning
2. Vi har fått en ny tjej i klassen som heter Agnes, en ävldigt snäll tjej, lillasyster till en kille som heter Caspar som har börjat i min systers klass.
3. Skolan har börjat, så jag går nu i 6:an och vi har flyttat till ett klassrum en våning upp.
4. Jag spelade min sista fotbollsmatch igår mot Överkalix och vi vann med 4-2.
Sen har en massa annat hänt som jag inte kommer ihåg men det skriver jag isf senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0