Lite om mej...

Visste du:
att min senaste kyss - På dagis
att jag lyssnar mest på - Olika
att jag pratar - Nästan alltid
att jag inte gillar - dom som ljuger, mycker mer...
att min första riktiga kyss - var aldrig
att jag avskyr när folk snackar - dumma saker
att kärlek är - Oftast bra
att jag gillar att - Vara med kompisar och att spela basket.
att jag alltid kommer att - Vara mej själv
att min mobiltelefon är - en rosa Sony Eriksson
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött
att innan jag går och lägger mig - skrattar jag
att idag har jag - varit ledig från skolan
att jag just nu tänker på - hur det ska bli på discot idag
att i kväll ska jag - gå på max och på disco
att i morgon kommer jag - vara med kompisar kanske
att jag hoppas - att jag får en iphone 4 eller HTC
Har du:
Någon som förstår dig? hoppas det
Någon som du saknar? JA!
Någon som du hatar? Jaoo
Vem kramade dig senast? Min syster
Vem pussade dig senast? - Ingen har pussat mig förutom min familj och en kille som heter Jakob.
Vem ringde dig senast? - Klara
Vem ringde du senast? Mamma
Vem var hemma hos dig senast? Maja och tove tror jag
Vem var du hemma hos senast? Jennie
Har du några kärleksproblem? Ne
Har du pratat med någon idag? JA!
Har du gråtit idag? Ja
Har du skrattat idag? Ja!
Jag:
Är singel? Ja
Svär ofta? ne
Sjunger i duschen? kan hända
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ne
Skrattar åt dina egna skämt? ibland, kan hända
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? vet inte
Har du:
Piercingar? öronen :0
Syskon? jo
Jobb? ne
För många vänner? det går inte att ha för många vänner.
Rymt hemifrån? ja
Färgat håret? ne
Bra självförtroende? Ne
Sagt "jag älskar dig" till någon? vet inte
Varit kär? jo
Gjort något olagligt? Ne
Somnat i skolan? Ne
Brutit ett ben? Ne
Tappat bort mig i min hemstad? Jo, Haha
Sett en fallande stjärna och önskat? Jo
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Jo
Smugit ut utan lov? Ne
En hemlighet som ingen annan vet? jo
Sovit en hel dag? Ne
Somnat gråtande? jo
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Ne
Blivit generad inför folk? säkert
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Jo
Ätit musslor? ne
Varit på en festival? beror på vad som räknas
Haft ett förhållande i under en månad? Jo
Blivit kallad player? ne
Färgat ditt hår svart? ne
Vad:
Längtar du till mest just nu? till ikväll
Ska du göra i helgen? Vara med kompisar tror jag
Gjorde du igår? Skola, stan
Ska du göra i sommar? Massor
Åt du senast? Mums mums
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Blivit rädd??
Vem/vilka:
Slog du senast? Min syster
Fick du sms från senast? Mamma
Pratade du med? Mamma
Skulle du kunna göra allt för? Mina vänner
Kan du lita på mest? Mina vänenr
Vet mest om dig? Min syster
Sov du tillsammans med senast? vet inte
Allmänt:
Har du pussat en groda? jo
Kan du hjula? Jo men är inte så bra på de
Biter du på naglarna? jo men vill inte de
Är du EMO? Ne
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en iphone och Mac
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ne

Kommentarer
Postat av: Ravnlily

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-11-14 @ 15:50:18
URL: http://ravnlily.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0