xD

Hejhej!
Igår åkte jag till Piteå Havsbad men det fanns typ inge vatten, eller bara lite då men, aja.
Så vi gick runt och kollade där ist, sen åkte vi till något som hette typ Badhusparken och hade picnik, sen gick vi runt på loppisen som var där. Efter det så åkte vid till storheden och köpte rollerblades till mig på intersport.
När vi kom hem så åkte jag ett tag, det var jätteroligt för jag åkte senast när jag var 7-8.
På kvällen så pkte jag med mamma och pappa och åkte och fiskade i Kalix någonstans tror jag?
Jag fick typ störst fiskar xD Vi kom hem vid två någon gång.
Idag vaknade jag typ 12 och jag hade tänkt åka inlines och ringa Frida i min klass.
Mina nya inlines! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0