Våra cupcakes - bildbomb!

Alla strössel vi använde, jag använde mest den till vänster.

Mina muffins.

En av mina muffinsar, vi stoppade choklad bitar i dom.


Dekorationen på den ena lila.

Dekorationen på den ena gröna, som jag gav till mamma.

Den andra gröna.
Den rosa, med ett F på :)
Den andra lila, om det inte syns så står det LLL.
Den blåa, den jag åt idag :)
Min failade blåa cupcake, jag gjorde den först blå, sen tog den blåa frostingen slut så då fick jag stoppa grön frosting, fast den räckte bara typ 3 centimeter runt kanten så då fick jag stoppa rosa frosting runt hela kanten, över det gröna annars skulle den se ännu mer failad ut x)
Den här gjorde jag när frostingen tog slut, det räckte bara till ett F.
Det tog ganska länge att göra klart dom eftersom att vi behövde städa lite emellan åt.
Men det blev 8 var och jag gav ju en av mina till mamma och åt en själv så jag har bara 6 kvar nu.
Sen så ska jag ta med 2 två på tåget och det kommer dom säkert inte gå och äta när vi kommer tillbaka :I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0