Ny design <3

Förlåt för dåligt uppdatering :/ Men jag har inte direkt haft lust att blogga och det har varit ganska mycket med skolan och så :) Men nu hade jag i alla fall tid att fixa en ny design och göra ett inlägg!
Det är bara 11 dagar var till julafton!! Jag har typ inte köpt några julklappar :$ Shhh, säg inte till någon!
Jag har dessutom inte så mycket pengar, behöver typ 200 kronor till för att det ska räcka :P
Jag vet i alla fall vad jag ska köpa till mamma, pappa och min syster. Men jag vet inte vad jag ska ge till mina kompisar Josefin och Agnes :P Tips på vad man kan köpa till två tolv åriga tjejer? :D
Men den här helgen jag iaf min farmor och farfar varit hemma hos oss och varit barnvakt :P För min mamma oh pappa var på piteå havsbad med pappas jobb typ. På söndag natt fick jag magsjuka och jag har varit hemma från skolan både igår och idag.
Men jag får blogga mer någon annan dag för jag vet inte vad jag ska skriva nu :P
Men ni får lite bilder från skolfotot iaf.:P

Titta inte på mig där uppe på andra raden :$



Hatar min lugg :$


Hata, hata, hata min lugg!


Hoppas ni stog ut med att titta på "little ugly me"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0