GOD JUL, fast två dagar efter ^^

Sry för att jag inte skrivit på ett tag, men jag har inte direkt haft lust eller tid. Det har ju varit jul, som alla borde veta till nu :O Och det är jullov så jag borde ha lite mer tid till att blogga nu. Men tillbaka till julen nu iaf.
Jag var hemma det här året igen, bara jag och min familj, vi hade inga gäster. Jag var typ någon slags tomte, nisse eller typ paket utdelare :P Jag hade en tomte klänning på mig och luva...
Jag fick iaf det här
Nagel kit från Depend, åtta olika nagellack för bas, vård och dylikt.
Nagel- och nagelbandsrengöring, myrrolja, skyddande baslack, nagelbands cream, nagel serum osv.
Och det följde även med en dag handkräm, en nagelborste, två olika filar och nagellacks tagbort. - Från Isabella (min syster)
Alyssa Ashleys parfym "Vanilla" med en hand- och hudkräm till. - Från mamma och pappa.
En Idol Easy Curl locktång - Från mamma och pappa.
En B.young mjukisdress i Velour. - Från mamma och pappa.
En CANON IXUS 115 HS, super bra kvalitet. - Från mamma och pappa.
En Wii Fit Plus balance board med medföljande spel. Ett väldigt roligt spel som man ändå tränar i. - Från mamma och pappa.

Det var lite som jag fick... Sen har jag även fått mycket annat, som strumpor, DS spel, mer nagel saker osv.
Men jag får skriva lite mer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0