Vattenstämpel

Försöker göra en snygg vattenstämpel till bilderna! Här får ni en random bild som jag klistrar in vatten stämpel på!
Där finns min "lilla" stämpel nere i vänstra hörnet :)
Mina ben sen lite flummiga ut på denna bild, men vem bryr sig? 
Jag har min vattenstämpel sparad som pensel på ett program, så jag behöver bara ladda upp bilden jag vill hai programet, klicka på pensel ikonen, bläddra längst ner där den finns, klicka på den, välja rätt färg och storlek och sen är det bara att okacera den vars man vill ha den. Jag kan visa hur jag gör vattenstämpel någon dag.
Det är förseten min syster som har vunnit tobleronen på Luleå kalaset.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har en jättefin blogg!

Fina bilder du gör :)

2011-08-21 @ 11:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0