Lördag 20/8-11

På lördagen vaknade jag och Anita 09.15 och tittade på sommarlovs morgon, det var näst sista programmet, men jag brukar inte se på det efterso att jag kan sova till 11-12 ibland, annars 10-11 typ.
Men då på morgonen så gjorde vi oss i ordning och åkte ut på stan med bussen. Vi fick runt i nästan alla affärer innan vi gick till lindex och köpte ansiktmasker, sen gick vi till MAX men det var fullt så vi fick gå runt ett tag på stan innan vi gick tillbaka och köpte varsitt Mini-mål. Sen gick vi till hemmkväll och köpte godis. Efter det så gick vi till Gina tricot och jag köpte en vit långärmad tröja med en svartbrun tiger på. Sen skulle vi åka med bussen, fast det var typ en halv timme tills bussen gick. Så vi gick in på Kappahl och Anita köpte ett blått linne med en svart magtröja som det står OMG på framsidan och LOL på baksidan på. Sen när vi skulle gå till bussen så träffade vi mamma och Isabella och åkte hem med dom istället.
När vi var hemma så gjorde vi våra ansiktsmasker, jag hade jorgubb och Anita persika och hallon, det gick inte så bra för mig men, aja. Vi tog bort dom efter 20 minuter och jag gick i duschen. Sen sminkade vi oss, tog på oss nya kläder och åkte till gultsaudden där det var Musikens makt, det var några som var där och sjöng, ingen bra musik vad jag tyckte. Men det var ganska roligt ändå. Efter det åkte vi hem och jag och Anita sminkade varandra lite.Sen tittade vi på film och åt godis. Det var gårsfest på gården då, men vi var inte där.
Vi med ansiktsmaskerna på!
Såhär såg ja ut i håret när vi skulle till Musikens makt :)
Vi två innan musikens makt.
Min nya tröja, som jag ska ha imorgon på skolan, jag får se vad jag ska ha till den, förslag? (Om ni ger förslag så får jag se om jag har det och om det passar till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0